Tuesday 27 August 2013

02. second entry

Assalamualaikum....
morning~~~
*bigsmile*

hari nie hari rabu, cepatnya masa berlalu kan???
rasa tak cukup cuti, nak cuti lagi...
next week heading back to merbok tercinta...
kembali mengadap buku, assignment,quiz,test...
arrghhhh, streesssss (gary)

-------------------------------------------------------------

hari tu bukan main lagi buat blog baru konon nak sync-kan dgn acc youtube,
dan kononnya lagi nak update selalu, tapi habuk pon berterbangan...haha
ermmm, aku rasa, aku nak kena buat entry pasal aku la, mungkin ada 
sapa-sapa nak tau pasal aku nie haa...kan? kan?

act, aku nie suka merapu, kadang-kadang nak story pasal lain,
tapi melalut sampai ke lain... nak cerita pasal buah limau 
tapi dok cerita pasal buah durian...hahh, macam mana tu??
aku pon tak faham....haha :D

and one more thing, aku nak kena hias blog nie,
kalau tak cantik sapa yang nak datang jalan-jalan
kat sini kan?? sooo.....
kat mana nak cari theme yang cantik-cantik
untuk blog yer?? any suggestions





No comments:

Post a Comment