Sunday 1 September 2013

04 new header

Assalamualaikum~~~

~playlist-gu family book OST~
lalala

dah ada header baru, ok tak???
macam tak ok ja kan??

kenapa "tak sombong cuma shyshycat"

honestly, aku nie tak sombong, cuma malu-malu manja gitu ja,
sejak sekolah lagi, junior-junior kata aku nie sombong, aku pon 
tak faham kenapa?? mungkin aku nie tak banyak cakap dengan
depa kot, dan lagi satu sebab aku nie susah nak senyum...
tu diaa, the main reason is aku nie susah nak senyum...
tu ja la sebabnya, aku nie payah nak senyum dengan
orang aku tak kenai, tapi kalo makcik2 yang aku
terserempak tepi jalan, kedai2 runcit, supermarket
 aku senyum ok ja...hehehe

so, aku nie nak kena banyak senyum la sekarang nie,
dah tak larat nak dengar orang cakap aku nie sombong,
aku tak sombong la, aku ok ja, aku nie gila-gila sebenarnya,
orang yang dah kenai lama dengan aku, mesti tau perangai
aku nie macam mana, suka mengusik, membuli, cakap
merapu tah apa-apa, suka gelak besaq...hahaha

panjang pulak entry nie, sebenarnya nak gitau yang dah
ada header baru ja, kan aku dah cakap, aku nie suka 
melalut, benda lain nak cerita, cerita benda len...
dah sudah sudah~~~

sat-sat lagi satu, aku baru habis tengok drama "Gu Family Book"
aku bagi 4 1/2 bintang out of 5, memang layan habis drama nie,
sampai tak tidoq malam la, sampai pening kepala aku nie
sebab tak tidoq...haha, nampak tak betapa daebak-nya drama
nie, mungkin sebab Lee Seung Gi yang berlakon kot, tapi
jalan cerita drama nie best, ending pon best, 

sapa-sapa yang belom tengok lagi drama nie,
sila la tengok, high recommended drama...

*sekarang tengah layan OST plak
Lee Seung Gi jugak yang nyanyi...
aigooo, oppa why u make me 
crazy like this...hahaha

nampak menyimpang lagi...
ok bye-yeom...
janagn lupa tengok drama nie yer...




No comments:

Post a Comment