Saturday 22 February 2014

08 Blogwalking #AizatAbd

Assalamualaikum...

Dah berhabuk sawang sana sini blog aku nie haa...
Malas nak update sebab tak topik nak bebel kat sini...
Hari nie ada la rasa nak update blog nie, topiknya blogwalking

hampa semua tau kan blogwalking tu apa??
hat mana yang tak tau, mai sini nak bagitau,
blogwalking tu, misi menjelajah blog-blog orang...
aku dah lama tak buat qeja nie, hari nie ter-blogwalking plak...
*boleh plak ter... ter... bagai...
dan aku jumpa satu blogger nie, nak kata hensem, hensem la jugak..
mesti hampa semua tau kan #AizatAbd....
kenai kan??
kenai kan??
kan??
kan??

sebenaqnya aku baru tau pasal blogger nie,
tu pon aku kenai dari instagram,
*nak promote instagram sendiri jugak @nurathirahalim* hehehe
dan aku pon blogwalking la kat blog si #AizatAbd nie...
dah lama dah dia nie dok blogging rupanya, aku baru tau hari nie...
kesiannn**

dan aku da baca surat yang dia tulis untuk bakal isteri...
omo, sweet sehh...*melting*
tersenyum ja baca surat si #AizatAbd nie....
*sebenarnyasayaisteridia*
dah kenapa...tetiba nie...

lepas baca surat tu, aku pon terasa nak menulis surat untuk bakal suami aku,
merangkap bakal imam aku nanti...
tunggu la nanti, aku pon nak tulis surat untuk bakal suami aku...huahuahua...


stop...
*nak sambung blogwalking*


No comments:

Post a Comment