Tuesday 25 March 2014

13 Makan~~~ nom nom nom

Assalamualaikum...

entry yang rasanya agak dah lambat untuk cerita pasal benda alah nie...
hari jumaat hari tu, kami serumah hangout la...
konon-konon nak hilangkan stress, padahal tak la stress
mana pon, kelas asyik cancelled ja, assignment???
macam tipu sangat ja nak cakap stress pasal assignment...

sebebnarnya, sidrah nak tunaikan janji dia nak bawak kami
makan kat Hotmas sungai petani...
fyi, Hotmas nie antara spot untuk isi perut kat SP nie,
famous betoi Hotmas nie, boleh dikatakan hampir
semua student kat UiTM Kedah tau la pasal Hotmas nie...

aku ja orang yang paling kesian, dari zaman diploma sampai la
zaman degree, tu la first time ak pi makan kat Hotmas tu,
hahaha, kalau aku bagitau yang aku tak pernah pi makan
kat situ, orang macam tak percaya ja, tapi tu la...
aku tak tipu, memang aku tak pernah pi makan kat situ
pernah la dengar nama Hotmas tu, tapi tak pernah
lagi try makan kat situ...kesiannn!!!

kami pi berempat ja, sidrah, tiey, akmar, dan aku...hihi
dah la, tak tau nak tulis apa, tengok ja la gambar..







p/s: thanks sidrah...nanti bawak lagi ye..hihi

*semoga persahabatan kita kekal selamanya
insyaallah...
walaupon tak kamceng tapi hangpa semua awesome
terima kasih sebab dah jadi kawan aku sepanjang
zaman degree nie, tempuhi susah senang
zaman degree sama-sama...
terima kasih sangat-sangat 


twitter: @NurAthirahHalim
instagram: nurathirahalim


No comments:

Post a Comment