Sunday 12 October 2014

17. Fav Makeup Vlogger

Assalamualaikum..

post kali nie nak kongsi sikit pasal sorang makeup vlogger
suka sangat tengok makeup tutorial vlogger nie
sebenaqnya, vlogger nie dari korea...
nak tau macam mana aku boleh jumpa 
blog si vlogger korea nie...


........................................
al-kisahnya
dulu aku nie suka sangat baca blog
mariaelena,fatinliyana,shearasol, etc
termasuk la blogger janechuck,nanbwincess
kenal tak depa nie?? antara blogger chinese
yang popular kat malaysia nie...

bila dah lama-lama dok ber-blogwalking nie
aku pon terfikir, mesti orang korea pon
ada femes blogger jugakkan...
so, aku pon google la sampai la
aku terjumpa blog beautifymeeh nie
sejak tu la, aku suka tengok
makeup tutorial dia nie...
hihi
................................................

senang cakap, aku bukan jenis orang suka
pakai makeup, nak pakai eyeliner pon
hadoiiii, berjam-jam, alamatnya
kalau nak tunggu siap makeup
rasanya dah tak jadi nak keluar
la jawabnya...

aku suka bab-bab makeup nie
*biasalah pompuan kan*
memang suka benda-benda macam nie
tapi setakat tengok ja la, nak makeup sendiri
kirim salam ja la...memang tak akan la...
tapi kadang-kadang mood menggila
datang, conteng-conteng la jugak muka
mangsa dia, kak aku la...hahaha
kadang-kadang muka sendiri...
tu pon ended up dengan jadi muka 
zombie versi cantek sikit
hahaaha...

semua makeup tutorial dari beautifymeeh nie
memang simple yet elegant
sangat natural makeup dia,
nampak macam tak makeup langsung
tapi tu la kan, orang dah cantek,
kalau di tempek-tempek lagi
memang la lagi cantek...kannn...
natural kan...

lagi satu, blogger nie suka buat makeup tutorial
inspired by artis-artis korea
*sebabtulaakusukatengok*
hihihi

all pictures credit to beautifymeeh


No comments:

Post a Comment